Mie în schimb, fiind sărac, nu-mi rămân decât visele. Mi-am aşternut visele la picioarele tale. Păşeşte încet, calci pe visele mele. -William Butler Yeats

vineri, 1 octombrie 2010

Gând de toamnă


Odată-am fost un fluture plăpând
Cu aripile întinse spre lumină
Acum sunt fluture plapand
Cu aripile frânte...
Am căzut din zbor şi-am devenit ruină.
Adun în suflet frunze moarte şi ploi târzii de toamnă
Prea multe ploi...prea multe!

O altă primăvară nu poate să trimită în depărtare
Atâtea toamne lungi, câte le port în mine
Atâta vânt câtă singurătate
Gânduri se risipesc fără prea mare-nsemnătate.
Şi plouă încet peste a mea obscură realitate...


Daniel Powter - Bad Day
Asculta mai multe audio diverse

Un comentariu:

  1. lasă cuvintele să curgă ploi...
    lasă-ţi sufletul să dea afară toamna...
    lasă-te pe tine să aştepţi părimăvara.

    RăspundețiȘtergere