Mie în schimb, fiind sărac, nu-mi rămân decât visele. Mi-am aşternut visele la picioarele tale. Păşeşte încet, calci pe visele mele. -William Butler Yeats

marți, 16 februarie 2010

Nimic de văzut în jur... Eşti sigur?


Nici măcar nu am putut să te privesc în ochi. Pfff... pardon! Nici măcar nu te-am privit... Probabil nu erai persoana care merita efortul. Şi dacă totuşi nu erai, de ce ce am irosit timp preţios cu tine?
Hmmm. Ciudat mod de a-mi da seama că... nu îmi pasă. Dar oare mi-a păsat? Şi, lăsând totul la o parte, oare voi înţelege eu vreodată ce ai fost, de fapt, pentru mine?
Cam multe semne de întrebare... Descurajator.
Nici eu nu credeam că o să ies din pasa aia proastă în care intrasem. Bine, încă nu am reuşit să o depăşesc, sinceră să fiu, dar uite-mă acum, aici...sunt bine. Nu credeam că o să am puterea să fiu deschisă în relaţiile cu oamenii şi totuşi, tot ce îmi doresc e să fiu în preajma lor. Si a ta. Dar totul este trecător, îţi mai aminteşti?
Deschid uşor ochii şi... da! Îi văd din nou... atâta lume în jurul meu... cum de am putut să mă mint că am rămas singură?



Asculta mai multe audio Diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu