Mie în schimb, fiind sărac, nu-mi rămân decât visele. Mi-am aşternut visele la picioarele tale. Păşeşte încet, calci pe visele mele. -William Butler Yeats

joi, 28 ianuarie 2010

Imatur


Mă doare dar nu o simt prea profund.

Nu o simt prea profund, dar uneori aş vrea să fie ca înainte.

Aş vrea să fie ca înainte, dar te-am pierdut.

Te-am pierdut şi regret.

Regret, dar voi reuşi să trec peste.

Voi reuşi să trec peste, dar nu o să uit.

Nu o să uit şi nu o să privesc înapoi.

Nu o să privesc înapoi pentru că mi-aş dori să revin în trecut.

Mi-aş dori să revin în trecut si să schimb ceva.

Să schimb ceva nu ar rezolva cu totul situaţia, dar fără să o fac ştiu că mi-ar fi imposibil să continui.

Mi-ar fi imposibil să continui ceva ce nu a inceput vreodată.

Ceva ce nu a început vreodată, durează încă în fiinţa noastră.

Durează încă în fiinţa noastră, dar nu este în realitate.

Nu este în realitate, deci s-a mistuit până la urmă totul.

S-a mistuit până la urmă totul, dar nu şi zâmbetul imatur de pe buzele mele...


"pentru că fiecare sfârşit e un nou început..."

Beyonce - Broken-Hearted Girl
Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii: