Mie în schimb, fiind sărac, nu-mi rămân decât visele. Mi-am aşternut visele la picioarele tale. Păşeşte încet, calci pe visele mele. -William Butler Yeats

vineri, 29 ianuarie 2010

în stand by.


"Aşteaptă.", mi s-a spus. OK. Şi atunci când aşteptarea devine lungă, dureroasă? Când te apasă? Când în nopţile reci ale sufletului nostru ne face să îi încredinţăm cine ştie ce şoapte întunericului, când face ca pereţii camerei să semene cu gratiile unei colivii menite să ne frângă zborul?
Asta...asta e trist.
"Nimic nu e imposibil.", mi s-a spus. Se prea poate. Şi atunci când pentru ca imposibilul să devină posibil trebuie să aştepţi?Mult. Mult şi bine, pentru că nimeni nu vine, nimic nu se schimbă!
Ei bine, asta...asta e descurajator.
to be continued...

james morrison & nelly furtado- broken strings
Asculta mai multe audio Muzica
Photo by my Dad

Un comentariu:

  1. Asta chiar imi place :* . [ma rog nu ca celelalte nu mi-ar placea ;))]. Nu stiam ca scrii atat de frumos:*

    RăspundețiȘtergere