Mie în schimb, fiind sărac, nu-mi rămân decât visele. Mi-am aşternut visele la picioarele tale. Păşeşte încet, calci pe visele mele. -William Butler Yeats

marți, 26 ianuarie 2010

Minciuni adevărate


Respir aerul de sub fluturi, cojesc vremea din nuci, adorm la marginea norilor, răsar şi apun între două bătăi ale inimii lui, când mi se lungesc privirile aş vrea să cer alţi ochi -i pun acolo unde se termină ai mei, simt cuţite ce îmi taie sfoara gândurilor, acolo unde cad se umple locul de mine, văd atâta soare că strada nu poate să-l încapă...
Tăcerea mă loveşte cu pietre, lumina îmi retează aripile, toamna-mi mănâncă frunza-i din palmă, clipa îmi consumă aerul strigatului, ziua de ieri se ţine după mine!

2 comentarii:

  1. eu ţi-am mai zis ceva....

    >:d<

    "răsar şi apun între două bătăi ale inimii lui,când mi se lungesc privirile aş vrea să cer alţi ochi să-i pun acolo unde se termină ai mei"

    genial...

    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place finalul :-<
    trist :( ,dar totusi bestial :| >:D<

    RăspundețiȘtergere